Saturday, November 19, 2011

Info: 604Republic

Hai hai...

So lagi satu segmen baru untuk blog ni, segmen info. InsyaAllah, info-info best aku akan perkenalkan dekat blog ni. Info-info maybe tentang fashion, tips memasak, web-web senggama minda dan juga apa-apa jua kandungan yang boleh dikategorikan sebagai info.

So, readers sekalian, first post info adalah tentang satu website cool bean. Sebuah website online yang menjual t-shirt and hoodie. Serius, design t-shirt and hoodie dorang semua macam best and cool-cool belaka. Quality and size juga senang didapati.

And yang paling best, korang boleh dapat t-shirt yang cool ni dalam price range 5 - 20 $ ( RM 15 - RM 60 ) sahaja. Quality check terbaik sebab aku juga pernah sebat satu t-shirt dari 604Republic. And yang paling terbaru, dorang tengah adakan poll untuk korang vote mana-mana design t-shirt yang macam best untuk dorang jual and korang sendiri boleh submit design sendiri kalau korang tak berkenan or ada design yang gempak.

Pembayaran online using credit card or paypal. Cuma yang tak best tentang 604Republic ni ialah shipping cost. Shipping cost dorang terlalu mahal. Korang at least kena tambah 15 $ ( RM 45 ) untuk shipping. Jadi kepada yang berduit lebih boleh lah angkut pukal t-shirt dari 604Republic. Angkut pukal lagi jimat sebab shipping cost yang cekik darah. Jangan risau sebab Malaysia tak lah ceruk sangat, so Malaysia termasuk dalam list perkhidmatan shipping dorang.

For more info, check out their website and also check out some of their cool bean designs


Zombot

Procrastinate

Epic Duel

Blue Horde

Oh lupa, aku rasa mostly design sesuai untuk lelaki walaupun ada dorang menawarkan women size t-shirt and hoodie...

Ah, wochenende :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...