Monday, July 16, 2012

Random And Radical Boredom #21

Salam.

Just nak bagitahu, saya sudah berpindah ke Tumblr. Blog ni takkan terabai, cuma kadang-kadang nak post something dekat blog ni kena banyak fikir.

So, buat masa ni akan alternately guna blogger and tumblr. Guna je dua-dua, cuma yang pasti aku takkan buat twitter. Facebook pun dah tak berapa.

Fyi, tumblr sangat convenient untuk post-post yang simple, quote, photos and kalau malas, boleh reblog. Baru buat actually. So jangan lah expect tumblr aku tu best sangat. Just untuk suka-suka, isi masa lapang.

Let the pictures tell the stories.


Aku tak suka serabut-serabut, so tumblr pun lebih kurang macam blog.

Putih, simple and endless scroll.


5 comments:

Unknown said...

welcome to tumblr :)

izhar kasim said...

ada tumblr jgk kah? kasi link boleh follow

izhar kasim said...

huhu, takpelah, dah jumpa dah pun

Unknown said...

haha aku punya tumblr mengarut je :D

Ainul Aqma said...

welcome to tumblr world.. reblog like a boss :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...