Tuesday, January 24, 2012

Random And Radical Boredom #9

First, alhamdulillah result sem ni boleh tahan. Tapi tak dean list lah. Usaha lagi sem depan.

Second, Hello Baby Season 5 dah keluar. Okay, tiga-tiga budak dalam Hello Baby season kali ni semua comel gila. Aku memang sukakan budak-budak. Tapi bila dorang ni comel gila, aku sampai tanya balik diri aku ni, aku ni suka budak-budak ke pedophile sebenarnya? Haha. Nah satu gambar Lauren (mix korean canadian).

Lauren Hanna Lunde

Third,

Amirah Filzah, please marry me !!

Haha, sorry. Dulu dekat blog lama, aku suka menggatal. Dekat blog ni, ni first time kot tiba-tiba nak rasa syok sendiri. 2 years younger, lembut, baik, cantik, senang cerita perfect lah.

Kesian dia kalau dapat kawin dengan orang macam aku. Dah stalk habis dah pun (bunyi seram je). By the way, aku tak menepati langsung ciri-ciri suami idaman Cik Amirah ni. Sobs sobs.

Video pakai shawl pun jadi. Oh, that smile.

5 comments:

dr cardiothoracic FHR said...

nape aku rasa muka cik amirah ni cm izrynda? HAHA

dah2 la izhar. :))

izhar kasim said...

jgn disebut kenangan lama ku itu. haha.

kasi la chance nak berangan. btw, good luck exam raan :)

izhar kasim said...

lagi satu, aku nak kawin minah saleh lah. nak anak comel mcm lauren. huhu

Anonymous said...

tak takut ke, amirah baca ? :p

izhar kasim said...

haha, realitinya takkan :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...